Attender Groen NPS Score 2020
19-02-2021

Resultaat NPS - loyale klanten

Wij hebben aandacht voor groei; wij laten onze medewerkers, ons vakmanschap én onze klanten groeien door aandacht.

Attender Groen heeft haar eerste klantfeedback onderzoek gehouden via de Net Promoter Score (NPS) methode.

Op een schaal van -100 tot +100 waarderen onze loyale klanten ons met een NPS score van maar liefst +56.
(De NPS-score is het % opdrachtgevers dat ons met een 8,9 of 10 waardeert minus het % opdrachtgevers dat ons een 0 t/m 5 geeft).

Ook is ruim 87% van onze klanten (zeer) enthousiast over ons bedrijf en onze aanpak.

Wij zijn hartstikke trots op deze mooie waardering, en ook blij met de waardevolle feedback.
Met deze feedback gaan wij dit jaar onze aanpak nóg verder verbeteren!

Meer nieuws

Attender Groen, Onkruidbestrijding Effectief En Duurzaam Elektrisch Bayer
#onkruidbestrijding, #duurzaam

Duurzame en effectieve aanpak onkruidbestrijding

16-06-2021
1 min.
Attender Groen Burgerparticipatie Wonen Limburg
#burgerparticipatie

Burgerparticipatie bij Wonen Limburg

11-06-2021
1 min.
Attender Groen Aanplant Miscanthus Mulch (18)
#kerkrade, #miscanthusmulch, #duurzaam

Aanplant Miscanthus Mulch voor gemeente Kerkrade

21-05-2021
< 1 min.